dinsdag 6 augustus 2013



Oeps

Hoi allemaal.

Totaal vergeten dat ik dit blog opgezet had en bij te houden hihi.
Ik heb geen foto's meer gemaakt van de moestuinen .

De moestuin van mijn moeder :

Met  de bloemkool ging niet zo goed ,vol met rupsen en eitjes brrrr.Dus die zijn de biobak ingegaan.
De spitskool is wel goed gegaan , daar hebben we flink wat van kunnen oogsten en dat ligt nu in de vriezer .
De Haricot verts is nu ook helemaal op en ook aardig wat van geoogst , daar hebben we afgelopen week lekker van gegeten . En ook wat in de vriezer gedaan.
De prei is ook klein gesneden en de vriezer in gegaan.
Nu staat er alleen nog tomaten en 1 augurken plant en de rode uitjes, maar de rode uitjes zal ook niet lang meer duren .
Bij de paprika planten krijgt nu pas 1 plant bloemetjes, dus ben benieuwd wat het dit jaar doet .
En bij de peper planten krijgt nu ook 1 plant pas bloemetjes.

Mijn moestuintje:

De courgette plant ben ik niet zo tevreden mee een hoop mislukkelingen :(
De peperplant krijgt nu pas bloemtjes.
De tomaatjes gaan wel goed doorkomen nu.
En de 2 babymais groeien gestaag door ;)
Maar de spruit planten groeien als gekken , je ziet al hele kleine spruitjes doorkomen yeahhhhh, en dan te weten dat ik ze niet lust hahahaha.
Ik zal proberen ( als ik het niet weer vergeet ) wat foto's te plaatsen .
Maar goed dit was een probeer jaartje voor me om te zien of ik idd iets kan laten groeien en bloeien;)

Volgend jaar gaat het allemaal anders , ook daar zal ik foto's van plaatsen.
En ja die foto's plaats ik echt, aangezien ik een fotoalbum aan het scrappen ben :)
Scrappen?? Ja, dat zullen jullie vanzelf wel gaan zien dan wat dat is .
Maar het is dus de bedoeling dat in dat boek de foto's komen van onze moestuintjes.


Nou mensen dat was het weer , een kleine update ;)

Tot snel weer , groetjes coby


Geen opmerkingen: